Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

onsdag

Drops-Along 2018 - "Magic Summer"

Sidste år deltog jeg for første gang i en "CAL" - som er en forkortelse af "Crochet along". Det var hos garnfirmaet Drops, og jeg elsker det tæppe der kom ud af det. Se indlægget her: Drops-Along 2017, "Spring Lane" - i øjeblikket pryder det stuens læsekrog:



I år er opgaven et stort sjal. Igen passer farverne i oplægget mig ikke, så jeg har valgt nogle ganske andre, og markant færre, det passer nu engang bedst til mig! Jeg har valgt bomuldsgarnet "Belle", som også indholder viskose og hør, og farverne er dejligt blide - og den blå er, for mig, helt rigtig blå:


Første del af opskriften kommer 3.maj - og ih hvor jeg glæder mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar