Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

tirsdag

Læsetræt forventning

Er lidt læsetræt. Ufokuseret. Hvilken retning skal der læses videre i?

Samtidig er læsning uundværligt.

Gik på rov i bibliotekets børneafdeling, når nu jeg alligevel var der sammen med sønnen, og blev fristet af disse to:


Har allermest lyst til at læse en bog i samme tone som filmen "Den fabelagtige Amélie fra Montmartre, men aner ikke hvordan jeg skal finde sådan en bog...

Samtidig venter jeg (utålmodigt) på at Morten Ramslands næste bog udkommer på fredag. "Lyskabinettet". Jeg har forudbestilt den og håber den lander hos mig på udgivelsesdagen, så læsningen kan begyndes sammen med morgenmaden, inden arbejde.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar