Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

torsdag

Ensemble...

Så blev der også en hue klar til den nye yndlingstrøje - "Ankers trøje, My Size", og straks indviet denne snefulde morgen. Skøn hue, strikket efter en opskrift jeg fik i den dejlige strikke-adventskalender 2017 fra "123.knit.dk".

Modellen hedder "Pernille" og er fra garnfirmaet Filcolana, men desværre ikke at finde på deres hjemmeside. Denne version er ændret lidt, da garnet "Ylle", som jeg strikkede min "Anker" i, er lidt tykkere end garnet, som opskriften er lavet til. Men jeg er faktisk meget, meget tilfreds!



Nu mangler kun et sæt pulsvarmere i samme garn, så er det lækreste "ensemble" i hus.

Nej, forresten, der mangler jo egentlig også et stort, lækkert, varmt tørklæde eller sjal. Så garngavekortet, som jeg fik i fødselsdagsgave i går, vil nok blive brugt til de to ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar