Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

Post-corona læseliste!

Søndag den 7.august fik jeg corona - eller det hedder vel retteligt "covid". De to første dage kunne jeg intet. Derefter fulgte fire dage hvor det eneste jeg kunne holde til var at have en lydbog i det ene øre. Dag 7 begyndte jeg at læse en bog. En fysisk bog, men en tynd paperback, fordi jeg var så træt, så træt så jeg ikke kunne holde en bog.

Men sikke en lettelse at kunne holde ud at læse noget igen!

Trætheden er stadig overvældende, der er infektion i luftvejene, og der er generel sygdomsfølelse i kroppen.

MEN jeg kan læse! Næste fysiske bog er påbegyndt, og der er tid og lyst til at registrere læsningen af fysiske bøger.

Liste over afsluttede fysiske bøger efter coronasygdom august 2022:
Vagn Lundbye: "Langelandsk fodrejse".

Julia Quinn: Hele Bridgerton-serien hørt som lydbøger, før og under corona-forløbet.
Linn Ullmann: "Pige, 1983"
Lotte Inuk: "Om at vokse op i 70'rne"
Asta-Maja Njor Boisen og Katinka Klinge Albrechtsen: Feministisk selvforsvar (lydbog)
Achton Friis: Danmarks store øer, Langeland (e-bog)
Rune Skyum-Nielsen, sammen med Thure Lindhardt: Amdi bliver til
Christian Hjortkjær: Utilstrækkelig 
Helle Rabøl Hansen: Mobning
Delphine de Vigant: Børnene er konger (lydbog)
Kristian Ditlev Jensen: Det bliver sagt (lydbog, genlæsning)
Glenn Bech: Jeg anerkender ikke længere jeres autoritet
Jens Lundgren: Vild virus 
Allan van Hansen: Underlevet

Fortsættes...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar