Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

tirsdag

En sten i skoen...

Slægten har en sten i skoen, der er sår i foden og der er betændelse i såret...

Jeg kan ikke lade historien ligge. Men jeg kan næsten heller ikke rumme den. Skal jeg gå ind i den, eller skal jeg lade den ligge? Jeg vakler, tiltrækkes, frastødes... Hvad er rigtigt - hvad er forkert? Ubeslutsomheden er i sig selv kvælende...

Kæreste lille yndige menneskebarn - skal jeg lade dig hvile i fred eller fortælle mere her på bloggen - eller andre steder - og så meget af din historie, som jeg kan finde frem? 

Asta Ketty Nielsen

1910-1996


Eller? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar