Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

Forskudt advent, 2017

Kirkeåret falder så sært i år... - med 1. søndag i advent så sent som på 3. december, og 4. søndag i advent på selveste den 24. december!

Sikke noget rod!

Og for en kirkemedarbejder, der har købt adventsgave med strikketøj til sig selv betyder det, at man må gribe til selvtægt.

Så første gave åbnes i dag, næsten en hel uge for tidligt, for ellers har jeg ingen chance for at få strikket de fine ting, der venter i de 4 fine pakker!

Igen i år har jeg købt adventskalenderen hos http://shop.123knit.dk - fordi der kun sælges ultimativt lækkert garn, og fordi jeg var så glad for den kalender jeg købte sidste år.

Lige om et øjeblik åbner jeg denne:


- for det er mandag, fridag og der er ro nok i både hus og liv til at nyde pakkens indhold, men selvfølgelig vil indholdet ikke blive vist frem offentligt endnu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar