Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

"Oprindelse"

Kunne ikke lade være!

Så reklamer om den. Der lå en stak i det supermarked jeg susede igennem på min vej. Den lå til en god pris... 



Har et blødt punkt for konspirationsteorier - især når de handler om religion. Kan godt lide det der spørgsmål "hvad nu hvis..." - faktisk ligeså godt som dets modsætning:  "faktum er". Så jeg læser lidt af hvert af og til

En mester i "hvad nu hvis..." er Dan Brown, hvor endimensionelt hans sprog så end er, men det betyder jo bare at det kan opleves som at se en film når man læser bogen. Sådan er der mange bøger der er, og det må også have sin berettigelse. 

Er en lidt langsom læser, og tiden prioriteres primært til søn, mand og hjem. Men en god aften i fritidshuset blev brugt til at sætte i gang, og den fængede straks som de to andre af hans bøger jeg har læst, "Da Vinci Mysteriet" og "Engle og dæmoner". Måtte have fat i smartphonen for lige at se billeder af Guggenheimmuseet i Bilbao, der er centralt i bogens indledning, for det var jeg ikke lige opdateret på. Men wauw... - dét gad jeg godt besøge engang!

Men først er der en bog, der skal læses. Helt, denne gang, gerne!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar