Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

fredag

Bagud - men helt mindfull...

Det startede så godt med det der hækle-sammen forløb hos garnfirmaet Drops. Men så begyndte nogle at klage over at der var for lidt at lave hver uge! Dem valgte de at lytte til og nu er jeg bagud! Ikke håbløst, men pænt meget. For de mængder af hækling der nu er i hver uge, og som kræver at man sidder ved en pc imens, har jeg ikke tid til i min hverdag. Så pludselig var den CAL ikke længere sådan lige for alle at kunne følge med i! Men jeg fortsætter, for selvfølgelig vil jeg have tæppet færdigt, når nu jeg har købt garnet og faktisk synes det ser ud til at blive rigtig fint.

De her skal der laves 14 af - hver. Foreløbig er der to... - jeg er ikke færdig med at hæfte ender på de, der blev lavet i ugen før, og de, der skal laves denne uge er jeg derfor slet ikke begyndt på endnu. Men det når sig. Vælger en mindfull- tilgang, at nyde hver en maske, og hver en endehæftning...


Ingen kommentarer:

Send en kommentar