Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

onsdag

"Star of Wonder"


Det blev faktisk færdigt.

Det dér tæppe jeg startede på da drengen skulle have lavet en ny trommehinde i august. Det har ligget og ventet på at få de sidste ender hæftet, men nu er det klaret - og tæppet forsøgt bredt ud på gulvet. Barnet kan ligge udstrakt på det, så det kommer til at fungere fint. Måske har han lidt fortrudt ønsket... - men pyt, jeg bruger det gerne selv i stuen og indretter bare sofaen i de blå nuancer. Men lur mig om ikke han kommer til at tilbringe mangen en tidlig morgenstund med at putte under netop dette helt kradsefri tæppe...

Opskriften er "Star of Wonder" af Helen Shrimpton. Der er hæklet i Drops Cotton Light på nål 4. Jeg udelod de sidste omgange, for jeg kørte simpelthen træt - og tænkte at nu var det altså stort nok. Og det var det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar