Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

2.s.a., 2017

Strikkeadventskalenderen åbnes forskudt i år - fordi 4. søndag i advent falder på den 24.december, som er årets travleste dag, og det ville være nærmest tortur at åbne en pakke med et strikkeprojekt man ikke har tid til at gå i gang med straks...

Så gaven til 2. søndag i advent blev åbnet sidste mandag - og sikke en dejlig hue, der var i dén! Ny yndlingshue, og jeg er så heldig at have noget tilsvarende garn på lager, så der kan strikkes en - eller to mere. Hvor er jeg glad for at jeg købte den kalender - hos 123knit.




Pakken til 3. søndag i advent blev åbnet efter dagens arbejde i går - og jeg er stadig meget, meget glad for at jeg købte denne adventskalender i år!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar