Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

3.s.a., 2017

Som de forrige adventssøndage er adventskalenderen åbnet forskudt, men jeg viser kun frem hvad der var i pakken for den korrekte søndag.

Jeg er ovenud godt tilfreds med denne første del af det tørklæde, som viste sig at være i pakken 3. søndag i advent. Det lækreste bløde garn, fine farver og lovende mønster.


Pakken til 4.s.a. blev åbnet som de forrige - på en dejlig fridag, og jeg glæder mig til at vise frem hvad der var i, og ikke mindst hvad det bliver til... Denne gang havde jeg en pakkeholder- og åbner hos mig, og dét er jo særligt hyggeligt (selvom det skyldes at han har pådraget sig en meget kraftig forkølelse!).


Men jeg kan afsløre sig meget som at der er slået op til endnu et sæt halvhandsker, en hue mere, og der er fundet garn fra gemmerne til endnu et tørklæde efter samme opskrift. Så gode er de opskrifter, der var i dette års adventskalender fra 123.knit.dk. Tak!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar