Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

torsdag

Gevinst

Et par af yndlingsforfatterne og yndlingsbilledkunstnerne kan kun følges på Instagram, så denne blogger har oprettet en lille, stille konto for at følge dem.

Nå ja, følger så også lige et par forlag - hvor jeg deltog i en konkurrence og vandt en bog, den nyeste krimi af Lisbeth Zornig og Mikael Lindholm.

Den passer vist fint ind i gruppen af "Tænkepauser" fra Aarhus Universitetsforlag, som ligger i tasken i øjeblikket...



Egentlig er jeg ikke meget til thrillere og krimier, men jeg deltog fordi det netop er dét forfatterpar, der står bag, og når nu jeg ligefrem vandt en, så skal den have en fair chance, og jeg er begyndt at læse.

Historien udspiller sig foreløbig i to parallelle forløb, den kriminelle handling og den private efterforskning af den, og så politiets forsøg på at finde ud af hvad der foregår - og for mig er det klart den kvindelige betjents historie/vinkel, der bedst fanger min interesse, og jeg ser frem til at læse videre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar