Med krop og sjæl solidt plantet i 5000 m2 vild have på Sydlangeland, leves der med fokus på glæden ved det store i det små - i menneskeliv, i naturliv, i læseliv, i kreativt liv. Bloggen bruges til at dokumentere og dele uddrag af livet.

mandag

Forsvundet bog!

Det er godt nok det særeste jeg længe har oplevet - efter utallige, fejlfri leveringer af bøger via DAO er præcis dén bog jeg har ventet med længsel og spænding på i meget lang tid og derfor forudbestilt til levering på udgivelsesdagen, Merete Pryds Helles nye roman "Vi kunne alt", efterfølger til romanen "Folkets skøned", forsvundet for DAO - de kan ikke finde den! Så nu har boghandleren (Plusbog) sendt en ny der, hvis alt går vel denne gang, er hos mig i morgen!

Imens blev friweekenden så bl.a. brugt til at tegne, at tænke, at nusse med hund og barn, at gå tur, at gense de voldsomme historier på Langelandsfortet, og helt uventet at modtage en ny anmelderopgave (tak) og så i dag opdage en bog, som jeg uvist af hvilke grunde indtil nu har overset, trods temaer der rammer så direkte og præcist ned i husstandens eget katharsisarbejde: norske Vigdis Hjorths roman "Arv og Miljø". Podcast om bogen kan høres her: "Arv & miljø", og stærkt interview med forfatteren kan læses her: Interview med Vigdis Hjorth.




Alt dét er også vigtigt, godt og dejligt. Men jeg glæder mig nu fortsat voldsomt meget til at læse den der bog, som der fortsat ventes på!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar